Klanten Service
Online casino’s zijn virtuele entiteiten en hebben geen hoofdkantoor waar je simpelweg naartoe kunt gaan om vragen te stellen of een klacht in te dienen. Om deze reden is het ontzettend belangrijk dat ze zich niet gedragen als een gezichtloos bedrijf en moeten zij hun spelers toegang bieden tot een betrouwbare klantenservice waar snel wordt gereageerd.
De klanten service kan vaak naar verwezen worden als spelers ondersteuning en het online casino moet de informatie over hoe de ondersteuningsservice te bereiken duidelijk op zijn website weergeven. Het is een industriële standaard om klantenservice aan te bieden via telefoon en email. Vele online casino’s hebben belastingvrije nummers voor de landen waar de meeste en belangrijkste spelers vandaan komen.
De meeste grote online casino’s bieden ook een live-chat speler ondersteuning aan dat dag en nacht bereikt kan worden en waar live ondersteuning aanwezig is om vragen te beantwoorden van spelers of toekomstige spelers.
Het testen van de mate van reageren van een casino’s klantenservice, is een goede manier om vast te stellen of een casino te vertrouwen is. Als een casino niet zijn spelers’ vragen kan beantwoorden in een redelijke tijdspanne, dan is nog maar de vraag of ze wel te vertrouwen zijn met jouw geld en de eerlijkheid van de spellen.
Hier is onze lijst van top online casino’s gerangschikt op klanten service: